Thursday, March 5, 2009

something for mimin

Semalam aku pegi check up. Kandungan dah masuk 26 minggu.

So..mcm biasalah..tunggunya yang lama. Jumpa doktor sekejap jer. Check urine and check blood pressure jer. Pastu nasihat aku benda yang sama mcm lepas-lepas jugak.

Tapi semalam pun aku kena buat 2nd colposcopy, nak check cervix aku. Nervous gak aku sbb aku dah tau procedurenya kan. Mulanya aku di attend oleh indian doctor, perempuan. Alaaa..sakitla dia buat kat aku. dahla aku dok mengangkang depan muka dia. Aku rasa mcm nak tendang jer muka dia. Bila aku dah termengaduh baru doktor yang check aku masa firsts test tu datang ganti. Maybe dia ni experienced kot. Aku citer kat hubby..dia kata "mestila dia lagi experienced..dia lelaki.." ooooo...hahahaha!

Doktor cakap takda apa2 development dekat cell yang abnormal tu. Takda nampak harmful buat masa sekarang. So diorang boleh check aku lagi sebulan lepas aku bersalin.

Dari hospital aku ke vivo city nak perabih duit. Aku tak tau pun nak beli apa pun, cuma nak cari barang. Still aku tak beli apa2 lagi pun. Setakat tengok2 barang, compare2 price. Tapi haritu adalah aku beli sedikit barang kat baby festival last week. Maybe April nanti la kot aku start memborong.

So, apa jer yang aku beli? Aku beli jeans and hooded tops untuk mimin for her birthday. Mimin is happy especially with the top :)

No comments: