Sunday, December 21, 2008

Anybody Out There



My first Marian Keyes book. Jasmine get it for me on her trip to Shanghai last May..

Aku mengambil masa yang paling lama menghabiskan buku ni. Since May aku startbaca sampai last weekend barulah habis. Masa mula2 baca aku ingat mcm boring jer buku ni. lama juga buku ni aku abandoned. Sampai aku dah habis bahan bacaan barulah aku paksa diri aku baca buku ni at least sampai half of the book. Tak boleh jadilah buku Marian Keyes tak best kan. Bila aku dah boleh concentrate, daripada tak sampai suku, aku habiskan the whole book in two days. Ada byk tempat juga aku skip especially part email panjang2 dari adiknya Helen and maknya. Tapi aku nak baca balik part2 yang aku skip tu.

Aku tak pandai review buku or filem. Tapi buku ni memang best! Trust Marian...itu trademark dia. I laugh and cry with the book.

Reaksi aku bila dah habis baca, aku peluk buku tu, pejam mata dan menangis. Susah nak dapat buku yang boleh buat aku menangis and ketawa.

I will read more of Marian Keyes.

3 comments:

Anonymous said...

anne , buat lah entru anybody out there part 2. part apa yang buat ko menangis, dan part apa yang buat ketawa..

yang penting without reading it, we learn from the book jugak kan.. chewah. alasan..

makcik

Arena said...

Sis,

Marian keyes punya buku, pada pandangan aku selalunya lembab sampai separuh bukunya.. lama sangat nak establish caracter, dan terlalu banyak details yang diletak, sampai aku bosan... tapi lepas separuh dan seterusnya becomes more interesting.

Anonymous said...

pegi baca watermelon, the other side of story, lucy sullivan is getting married.

i love anybody out there the most!

dia ni penah went thru depression sbb tu citer dia agak dark gitu, tp lawak.

so u cry then laugh then cry. ala2 mental time baca tu kan. theeheehee...

-put-